Antoinette Maas

Antoinette Maas woont in Rijkevoort, daarvoor in Helmond en Eindhoven. In Helmond was zij van 2014-2018 raadslid en fractievoorzitter, in 2018 ging ze na verkiezingswinst aan de slag als wethouder. Per 1 januari 2022 is Antoinette wethouder duurzaamheid, natuur & milieu en mobiliteit voor onze partij in Land van Cuijk.

Door zorgen om het klimaat, de leefbaarheid en verslechtering van de natuur werd ze in 2012 politiek actief. Nu maakt Antoinette zich als betrokken, groene bestuurder sterk voor een beter milieu en een gezonde leefomgeving. Dat doet ze in een pragmatische stijl, vooral om concrete stappen te kunnen zetten naar een duurzamer Land van Cuijk.

“Vele kleine maatregelen leiden samen naar schone lucht, schone grond en schoner water. Gezond voor ons, goed voor de natuur”

Antoinette is getrouwd met Willem, samen hebben ze zes kinderen. Ze fietst graag, houdt van de ruimte op het platteland en gezelligheid met haar familie.

Neem contact op met Antoinette: Antoinette.Maas@landvancuijk.nl

Volg haar op: Twitter