Mike van Diemen

Mike woont in Cuijk en is sinds 2018 raadslid voor onze partij, eerst in de gemeente Cuijk en nu in de gemeente Land van Cuijk. Als fractievoorzitter houdt Mike zich bezig met onderwerpen als bestuur, participatie en veiligheid en daarnaast is Mike vooral woordvoerder bij onderwerpen met betrekking op duurzaamheid, natuur, landbouw en energie.

Mike is een gedreven persoon, op zoek naar manieren om het Land van Cuijk groener, duurzamer en eerlijker te maken in samenwerking met onze achterban en de andere partijen in de gemeenteraad. Hij maakt zich sterk voor het investeren in duurzame energie, het verbinden van natuurgebieden en het verduurzamen van de agrarische sector. Alles om ervoor te zorgen dat het Land van Cuijk uiterlijk in 2045 klimaatneutraal is.

“We zetten steeds meer kleine stapjes, om te zorgen dat het Land van Cuijk de klimaatcrisis keihard aanpakt”

Naast zijn werk in de gemeenteraad van Land van Cuijk is hij nog regelmatig in Nijmegen te vinden voor een hockeywedstrijd of een drankje met vrienden.

Neem contact op met Mike: Mike.van.diemen@gmail.com

Volg hem op: Facebook, Twitter