Inspirerende avond: Klein verzet, groot geluk

GroenLinks PvdA Land van Cuijk organiseert op woensdag 25 oktober in Cultureel Centrum Myllesweerd een inspirerende avond over: Klein verzet, groot geluk. Voor alle inwoners van Land van Cuijk die de leefbaarheid in hun dorp of wijk op een leuke manier willen verbeteren. Samen en sociaal. Voorafgaand wordt de jaarlijkse Algemene ledenvergadering gehouden. Je kan daarbij ook aanwezig zijn als je geen lid bent.

Informatie over de Algemene Ledenvergadering:

Tijdens de Algemene ledenvergadering nemen we jullie mee in wat er afgelopen jaar binnen de partij is gebeurd en hoe we ervoor staan.

• 19.15 Inloop Algemene ledenvergadering
  • 19:30 – 20:15 Start Algemene ledenvergadering van Groenlinks/ PvdA

Informatie over het hoofdprogramma:

We zoomen tijdens een inspirerende presentatie in op projecten van inwoners die laten zien dat je met kleine stappen veel verschil kan maken. Initiatieven van onderaf, samenwerking en participatie zijn tenslotte sleutelwoorden voor een leefbare woonomgeving. Daarnaast een interactief deel, zodat we zelf de handen uit de mouwen kunnen steken en vol inspiratie de borrel in kunnen.

• 20:15 – 20:30 Inloop
  • 20:30 – 22:00 Hoofdprogramma door Spectrum (een adviesorganisatie voor maatschappelijke vraagstukken)

We sluiten af met een gezellige borrel waarbij het eerste drankje voor onze rekening is.

We zien je graag op woensdag 25 oktober bij het Cultureel Centrum Myllesweerd, Kerkstraat 3 in Mill.
Aanmelden is niet verplicht, maar mag via denise.huntjens@gmail.com / 06-16939017 met vermelding van het aantal personen.